family

family

PENING KEPALA LA PULAK

Satu hari ni aku pening kepala dari pagi tadi, sampai rasa nak potong ja rambut ni. Tapi sebenarnya bukan lah pasal rambut perut aku masuk angin aku rasa and kurang minum air kot.

Hari ni principal aku dari Jakarta datang melawat lagi..bagus tu aku rasa paling2 pun dia ada ambil berat pasal bisnes company aku. Banyak juga pesanan dan tunjuk ajar yang di berikan Alhamdulillah....harap2 ianya berterusan..

Erman, designer hebat aku dah berhenti kerja....skrg buka bisnes sendiri..EMPIRE OF INK tu brand dia...aku harap dia berjaya

Projek dia sekarang, bikin tshirt yang ada grafik design cantik juga, dia minat seni tattoo, tapi ugama kita melarang melukis tattoo di badan so dia transfer seni tu ke tshirt....Selain tu dia juga akan menjadi freelance designer..macam2 lah yang boleh dia design kan nanti. Aku cuba menyokong dia supaya menjadi designer yang berjaya Insyaallah....

Semuga impiannya akan tercapai dan meramaikan lagi usahawan melayu di Malaysia ni....
Insyaallah bro..

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih