family

family

HUJUNG MINGGU DI MUAR AND KEMAMAN

Hujung minggu ni aku akan pulang ke MUAR, kampung aku ada majlis perkahwinan cousin aku at the same time TUKUL will be at KEMAMAN (KARNIVAL GEGAR OLIMPIK BEIJING 2008 ANJURAN RTM) tapi aku takda disana Suhaimy dan wife will be there....so ada dua report akan aku buat majlis perkahwinan dan Karnival Gegar....

Tunggu nanti aku akan updatekan cerita tu..

Weekend ni juga lah Akademi Fantasia 6 final..tengoklah kalau sempat tengoklah kot di tv..(hemh at the same time thats all the 10 week of TUKUL with AF). Thanks ASTRO for letting us to be with Akademi Fantasia...nice working with you guys...ada bajet next time buat lagi ya...

1 comment:

azila said...

kalo blk muo nnti,lalu kat bridge tu,ingt2 la kat i ni ye,byk tul kenangan buat jmbatan tu,hahahaha

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih