family

family

AF6-KONSERT NO 9 - LAST MINUTE

Hari Sabtu malam, aku dapat lagi tiket jemputan ke AF6 konsert tapi sayang, sebab last minute dapat tiket so aku sampai sana lambat...so tak dapat aku nak mengambil gambar kat sana, tapi..enjoylah jugak aku...

Aku pergi bertiga, semuanya partner2 aku Suhaimy and Azhar...Bagus juga lama da aku tak keluar bertiga ni...Habis konsert aku terus lah late dinner di SS2 PJ and berbual-bual lah aku dgn partner2 ni..sekali-sekala bersantai-santai lah sambil bercerita pasal bisnes.

Kalau sales company aku this month archieve target kita plan nak bawak semua staff dinner...itu lah agenda perbualan kita malam tu....................

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih