family

family
Showing posts with label PUASA. Show all posts
Showing posts with label PUASA. Show all posts

SEMUGA RAMADHAN TAHUN INI MEMBERI CAHAYA PENGHARAPAN

Assalammualaikum...apa khabar ..lama gak ketemu...di blog yang bersawang ini...atas masalah kesihatan yang tidak berapa mengizinkan disamping beberapa tugas yang perlu diselesaikan.

Ramadhan datang lagi Alhamdulillah...kita masih berupaya menjalankan ibadah puasa ini Insyaallah...semuga diberkati dan diterima...

Tahun ni Ramadhan bagi aku adalah Ramadhan yang paling mencabar...dengan masalah kesihatan dan menempuh tugas baru juga ditempat yang baru...

Sama-sama kita doakan yang terbaik untuk diri kita semua....
Sent from my BlackBerry® smartphone

DAH NAK ABIS PUASA DAH KAN CEPAT NYA....MASA BERLALU


Pejam celik, pejam celik dah hujung Ramadhan dah kan....aku pun tak perasan hari-hari busy, biasalah mata ngantuk..kan


APAKHABAR SEMUA........


Dah berapa hari kita puasa ye....tak kira pun aku seperti biasa macam tahun-tahun yang lepas aku buka puasa di TUKUL dulu...lepas tu baru balik sambung makan dirumah......dari TUKUL Melawati ke rumah aku ambik masa 5 minit je.......Juadah buka aku simple ....kurma, teh/nescafe panas, sejenis kueh mueh...tu aja.....

Sampai rumah....pun mcm tu....kalau berselera nak makan nasi...aku makanlah.....


SELAMAT BERPUASA.....

Setelah...beberapa ketika....baru ada semangat nak memblog kembali.....dah dapat peluang memblog ni...aku ingin mengucapkan...selamat berpuasa...semuga amal..ibadat di.terima Allah S.W.T.


Lamakan...aku tak tempek gambar family...disini....maklumlah sejak camera tikam aku tu hilang...takda mood aku nak...update..blog ni. Seperti biasa...si Farhan..takda dalam gambar ni...

BERBUKA PUASA....BERSAMA KELUARGA MERTUA DI 30 JALAN F3

Hari ni ramai-ramai mertua dengan adik ipar aku berbuka dirumah.....sekali sekala seronok juga ..meriah suasana...


Suasana sebelum berbuka puasa..............


Persedian sebelum berbuka puasa.....di ketuai oleh Chef Cik Puan Faridah


Perebutan makanan selepas azan Maghrib kedengaran......


Kepuasan yang tak terhingga selepas majlis berbuka puasa selesai

BAZAAR RAMADHAN

Aku agak jarang ke Bazaar Ramadhan salah satu sebabnya ....sesak orang ramai sangat....kalau pergi pun...terus lah aku menuju ke warong yang menjual makanan kesukaan aku..




Memang la kan kalau tengok makanan ni rasa nak beli semuanya......sabar je la....melawan nafsu makan ni......

BERBUKA PUASA APA HARI NI

Aku bulan puasa ni selalunya takda selera makan nasi....dah dua hari puasa ni ....aku buka makan mee, meehoon dah kueh-kueh jer...pastu kat rumah aku sorang je puasa...Cik Puan..cuti-cuti puasa..Farhan pulak cuti-cuti di rumah atoknya di Nilai...dua perempuan kecik...Farhana dan Farhaneez belum puasa lagi......Kita tengok apa ada petang ni kat tempat orang jual kueh kat Melawati jap lagi...............................

SELAMAT BERPUASA........




SELAMAT BERPUASA KEPADA SELURUH UMAT ISLAM, DIMANA JUA ANDA BERADA...........

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih