family

family

HAPPY PROBLEM .....

Hahahaha (ketawa la kan utk mereleasekan rasa yg konon2 nya stress) . Bila biz dah mula bergerak adalah keadaan yang kelam kabut sikit kan. Dari awal tahun tu hari kita baru jer nak merangkak so agak and tiba2 start dari bulan lepas alhamdullillah ada perubahan sedikit, ada pertambahan atau peningkatan dalam perniagaan. Tu yang tiba2 kelam kabut maklum lah kan ...Satu pengalaman baru......Nasib baik, Azhar partner aku dah biasa dgn membuat sistem, dia ex engineer dgn NOKIA.
Ada lah ura2 company aku nak menambah perkerja utk urusan admin, insyaAllah nx month aku akan menambah staff lagi. Bulan ni aku tambah staff utk Sales Team aku, so far so good.

Stock pun dah mula berkurangan, maknanya alhamdullilah lah sales kan....ni lah yang aku maksudkan HAPPY PROBLEM...

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih