family

family

HARGA-HARGA BARANG SEMUA DAH NAIK......

Malam tadi aku, agak bosan duduk sorang2 sambil menonton ASTRO, isteri and anak2 dah tido dah tapi mata aku pulak tak boleh tidor mungkin aku letih sangat dalam minggu ni aku sibuk sikit dengan kerja. Haaa...tiba2 aku teringatkan si Asan...ada benda yang aku nak kena bagi pada dia, kad jemputan kahwin adik ipar aku si BOY. Apalagi berlepak lah aku di kedai mamak dengan dia sambil menonton channel RIA kat situ cerita WARIS JARI HANTU. Topik perbualan yang kami perbualkan adalah HARGA BARANG DAH NAIK....mengeluh lah kita pasal hal tu, yalah naiknya bukan main lagi, Tepung, susu, beras dan mcm2 lagi lah...sampai lah dah takda mood kita nak berbual lagi..ialah both of us is the bread winner for the family sure pening lah pikir pasal hal ni..utk menghilangkan rasa tak puas hati kita tukar topik pada topik yg both of us minatlah...pasal bola..tak best pun sebab awal2 tadi dah spoil cerita pasal harga barang naik so taklah berapa rancak. Tak lama pun lepak, dalam satu jam kita pun chow lah mata pun dah ngantuk, dekat pukul satu dah masa tu.

Tadi pagi bangun dari tidor, perkara pertama keluar dari mulut isteri aku adalah topik yang pertama...HARGA BARANG DAH NAIK...Aku diam jer...breakfast, baca newpaper and terus capai laptop ni and...........ni lah hasilnya.

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih