family

family

AF6 DI ISTANA BUDAYA

Sebabkan TUKUL jadi sponsor kecil2 lan utk AF6, dapat la aku 4 tiket free utk konsert mingguan di ISTANA BUDAYA..Aku nak sangat kesana bukanlah pasal konsert tu, tapi pasal venue diatu yang hebat..ISTANA BUDAYA tu dgn sound system yg canggih maggih, tak silap aku 10 of the best teater place in the wortld. Aku pergi berempat, aku, Suhaimy, Shireen(wife Suhaimy dan Erman.

Sebelum masuk ke dalam dewan tu mcm2 orang lah aku nampak, salah sorang yg paling aku teringin nak bergambar adalah NANA Dj radio Era..Dulu dia AF1 kan. Lawa gak orangnya bila berdepan tu. Sayang nya gambar tak berapa clear sebab Erman yg tukang ambik gambar tu macam gabra ja heheheheheh

1 comment:

Wangi74 said...

gabra erk..sebab pompuan tu cun ..hehehe..sejuk kaki tangan:).

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih