family

family
Showing posts with label BALIK KAMPUNG. Show all posts
Showing posts with label BALIK KAMPUNG. Show all posts

BALIK MUAR....HIWAY SESAK

Sabtu lepas aku balik ke Muar....ada kenduri kahwin....hiway sesak...nak sampai R & R Seremban pun dekat 2 jam.......adoi.....

Gambar ni aku snap dari Petronas R & R Seremban


Sementara nak tunggu jamm reda aku lepak je kat situ sambil snap gambar anak-anak aku yang bosan ni.....

Sampai Ayer Keroh berhenti lagi sebab perut lapar, tapi sangkut lagi kat situ ...tiba-tiba hujan turun lebat.......

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih