family

family

KETABAHAN, KESABARAN DAN KEKUATAN SEORANG KAWAN

Lama dah aku tak update blog ni, puncanya kerja yg betimbun dan majlis perkahwinan adik ipar aku. Ada beberapa event yg nak aku update kan di blog ini tapi aku tangguhkan buat sementara, ada perkara lain yang hendakaku luahkan disini, mengenai ketabahan dan kekuatan seorang kawan.

Selama ni aku hanya kenal beliau secara gitu2 aja dgn perangainya yg agak gila2 dan periang. Nampak beliau cuba sedaya upaya menjadi penghibur kepada kawan yang lain..tapi disudut hatinya terbeku berbagai bagai cabaran dan harapan. Selain dari tu masih cuba untuk membantu kawan lain yang memerlukan.

Seluruh hidupnya penuh dengan kedukaan dan kesedihan walaupun diketika ini dia sudah mendapat kebahagiaan, tapi sejarah silam masih menghantui dan mengekori beliau. Sebagai seorang kawan, aku kagum dengan ketabahan beliau.

Aku doakan semuga ada sinar di dipenghujung jalan dan berbahagialah...kawan.

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih