family

family

SELASA....KENAPA HARI NI AKU RASA LETIH SANGAT...TAK DA MOOD

Hari ni aku rasa lesu sangat..bila salesman and delivery man aku dah keluar...aku rasa macam sunyi lah pulak kat ofis ni bila diorang ada aku mula lah kerja nak membebel napa tak keluar...bdan pulak letih ja rasa mungkin dua tiga malam lepas aku tidur lewat lah tu....Partner aku Azhar pun sama lembik jer nampak..baru balik biz trip dari China letih la juga tu...nap la kejap tadi dalam 10 minit ada rasa lega sikit la..

----------------
Now playing on Winamp: Willie Nelson - Tired
via FoxyTunes

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih