family

family

NIAT TAK KESAMPAIAN MENONTON TEATER P RAMLEE

Harruuu betul dah beria-ria aku nak gi tengok Teater P Ramlee kat Istana Budaya malam semalam(Khamis) siap aku dah berjanji dengan Asan cousin aku..dengan semangat aku menalipon Istana Budaya mencari tiket...sekali tengok makcik tu cakap tiket dah habis encik..tinggal show hari Sabtu ni pukul tiga punya tu pun yang harga RM200 je yang tinggal.

Sebab dah plan nak keluar malam tu so aku suggest je la kat Asan kita tengok wayang jer lah..dia kata..apa-apa jer lah..Sampai panggung MBO Ampang blur lah pulak tak tau mana cerita nak tengok last-last kita belasah Incredible Hulk....(sebenarnya minggu ni dah 2 kali aku tengok wayang..Sabtu lepas aku tengok Indiana Jones dengan Suhaimy).

Aku ni tak lah minat sangat tengok Marvel Comics nya cerita ni (Batman jer aku suka), bila di compare dgn Indiana Jones tu hari dah tentu aku ngantuk tengok HULK ni.


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih