family

family

KARNIVAL BERSAMA PELANGGAN DI LON G AUTO

Dalam post yang lepas aku ada kata yang aku akan menyertai satu Karnival yang di anjurkan oleh sahabat aku En Ramzi..tuanpunya LON G Auto service center si Subang 2...Tujuan karnival tu dia adakan adalh untuk kempen awareness..maklum lah bengkelnya tu di kelilingi berpuluh-puluh bengkel lain so...untuk menarik perhatian adalah aktiviti yg tak pernah lah bengkel2 lain buat tu.

Tujuan asal nya Ramzi ni buat karnival sebenarnya untuk mengumpulkan bengkel2 lain, yang mana Lon G Auto ni dapat kemudahan pinjaman dari PERBADANAN USAHAWAN NASIONAL BERHAD(PUNB) (TUKUL pun dapat funding dari sini juga). Benda ni di lakukan supaya mereka dapat menyatukan mereka ini sambil bertukar-tukar pendapat sesama sendiri. Malangnya usaha itu tak pun berjaya, yang turut serta hanya lah TUKUL (Bukan bengkel pun). Sebabnya dah beria-ria dia mengajak maka kami Barisan TUKUL ni pun joinlah..Secara kebetulan TUKUL adalah sole distributor untuk barangan Automitive tool ada lah juga kena mengenanya kami disitu.

Karnival kat situ dirasmikan oleh CEO PUNB Dato' Nasir. Kira meriah juga lah karnival tu mcm2 aktiviti juga ada kat situ...servis kereta ada????, karaoke contest, drawing contest for kids dan yang penting makan2....

TUKUL disana pun bukan lah membuat jualan tapi more to Brand Awareness to our new products TEKIRO tools..Alhamdulillah ada lah juga sambutan tu. Haha Suhaimy pulak camana boleh jadi one of the judges during competition....(sebenarnya dia terer nyanyi)

Yang berucap tu lah kawan aku Ramzi...tokey tuh......



Ni la rupa booth kami yang last minute ja plan tu.


Suhaimy dan Aku.....dua tokey tukul sorang tokey lagi takda hemh tengah ada trip kat CHINA.


Geng kaki pukul dari TUKUL


Dato' Nasir menbuat lawatan ke TUKUL , heheheh cam yeye je Suhaimi


Judge karaoke menyumbangkan suaranya.......



Tokey Lon G and Tokey TUKUL

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih