family

family

CEPATNYA MASA BERLALU

Aku rasa sekarang ni masa berlalu dengan pantas..tak perasan satu minggu dah hampir penghujung, baru je aku berhari minggu bersama family..and hari minggu tu dah hampir semula.

Seperti biasa hari ni aku tetaplah ke office...aku lihat staff2 aku tengah sibuk mengambil gambar barangan baru yang akan diletakkan didalam product catalogue. Ada juga yang sibuk menulis sales order dari customer masing2. Selepas kenaikan harga petrol dan diesel tu hari ada lah nampak perlahan sedikit sales ni..alhamdullillah masih ada sales nampaknya kena kerja kuat lagi ni..insyaallah lagi kuat usaha ada lah rezeki.

Esok aku akan join satu auto carnival yang dianjurkan oleh kawan aku di sekitar kawasa perniagaannya. Aku akan update segala aktiviti di situ insyaallah.























Suasana di warehouse TUKUL setiap pagi...

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih