family

family

HARI NI AKU TAK TAU NAK UPDATE APA KAT SINI

Tak tahu nak update apa kat blog ni tiba-tiba aku perasan, aku ada snap gambar Farhan dengan kawan-kawan dia masa balik dari tuition.


Kalau nak tau diorang bertiga ni sebenarnya satu umur ja..cuma Farhan tu je yang membesar terlebih cepat....sebelah dia tu Aqif and Nana..Nana tu anak kepada Suhaimy.Aqif tu pulak anak kawan aku, Fadzli ada aku cerita dalam blog ni tu hari....diorang bertiga ni membesar bersama-sama..sebab keluarga aku, Suhaimy dan Fadzli kira rapat juga lah..rumah kita pun dekat2 je ni pun kalau bawang habis kira boleh pinjam lah.

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih