family

family

CUACA PANASSSS

Dua tiga hari ni cuaca kat KL ni agak panas sikit.....arini aku yoyo je lah memakai kemeja ke tempat kerja pasal paginya aku ada appointment.......(lupa lak aku nak snap gambo tu jarang skrg aku pakai smart2 tu.........)

Balik ofis panas cuaca...buat aku tak selesa lah pulak dgn kemeja tu..selalu belasah t shirt..aku suka duduk kat area warehouse je...malas duduk ofis kat atas tu....

Balik ofis panas cuaca...panas dgn perangai staff.....partner aku dah handle(Azhar) semua..........malaslah nak cerita buat sakit hati jer.

Kureng sikit le entry time ni....takdak ceghiter menarik .....



Muka letih & boring

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih