family

family

AKTIVITI AHAD YANG TAK SEBERAPA

Aku selalu lah bercerita dgn wife aku, yang aku selalu lunch di HOMST, chinese muslim restoran tu, kat Kota Damansara berhampiran dengan ofis aku je di Sunway Damansara...so ari ni kita having very simple lunch aje lah kat situ.


Ni lah dia restoran tu.......

Hehehe muka Farhana muka orang bangun tido, memang di tido pun tu on the way ke restoran ni, Farhan pulak mcm confuse je.






































Sebelum makanan sampai kita posing dulu.......


Aku dengan Farhan makan Cantonese Fried Kuey Tiaw ni

Wife aku setakat makan Chicken Rice jer ni...hehehe jauh2 datang makan ini jer

Farhana makan Penang Fried Char Kuey Tiaw, jauh sangat lah tu nak ambik gambar.


Rojak buah ni kita kongsi ramai2 satu family.

2 comments:

Wangi74 said...

la..aritu i balik nak cari rojak buah tulah..tak jumpa sebab tak tahu man anak carik..sedapnyalah nampak

theorangelily said...

eh, name anak tuh same la ngan name aan=farhan. hiks. bulih la kenalan..hehe

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih