family

family

BARANG DAH NAK SAMPAI

Semalam hari Sabtu, aku n Suhaimy ke Port Klang, gi jumpa forwarding agent pasal barang2 yg kita import dari Jakarta tu..hemh ye la kan baru 1st time buat benda2 ni so nak kena tanya la soalan2 cepumas kat dia, tak tanya kang silap pulak dimana mana susah lak kan.

Dalam perjalanan balik tu sempat la lunch kat Klang, kebetulan restoran tu sebelah customer kita punya kedai hemh sedap juga la nasi lemak dia tu.....tak sempat ambik gambor.

Sampai ja rumah dalam pukul 3 trus keletihan apalagi tumbang la dekat pukul 6 baru sadar ish ish ish buruknya ......

So dari petang sampai malam melayan anak2 je lah, si Farhana ni kuat bercakap, pastu kuat lak volume dia pening gaklah melayan. Kuat melaram pulak dia tu.


Farhanis pun da pandai posing.... Peh spek itam lagi tu...

TAJUK KECIK : FARHAN JATUH KAT SEKOLAH

Jumaat lepas Farhan boleh jatuh pulak kat sekolah masa nak balik sampai koyak baju dia....tak paham aku camana boleh jatuh habis bahu dia luka....Tapi hero kan dia control hensem je la tak nangis pun dia....anak lelaki kena la kuat kan.

3 comments:

Wangi74 said...

Dia bergaduh tak you..hehehe.

Zaidi Zainal said...

tanya gak la kat cikgu tu hari, cikgu kata bukan gaduh...memang dia sibuk berlari masa time nak balik tu hari

Chibi Maruko said...

Farhan, farhana, farhanis... nice name...

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih