family

family

BORING NYA MALAM NI.....

Dah dua malam berturut-turut aku balik lepas pukul 12 malam..Tak habis2 dgn apointment..Sebab dah dua malam yg lepas aku banyak bercakap tiba2 malam ni aku rasa boring..tengok tv pun takda pulak program yang menarik..ASTRO banyak pulak yang diulang-ulang hemh..on je la laptop yang dah makin lemau powernya ni. Nak taip cerita pun takda apa yang menarik. Badan rasa letih sangat nak tido pun tak boleh sebab kepala otak ni masih macam nak bekerja...tengah malam ni ada la juga game bola kat ASTRO. Manchester United vs Barcelona Qfinal UEFA cup. ..tapi lately ni macam tak minat pulak nak tengok bola boring..Tadi tengahari pun jumpa orang lagi..penat juga kan asyik bercakap ja ni...tapi apa nak buat kan bila berniaga ni memanglah banyak jumpa orang, nak kena cari peluang..Mungkin faktor umur kot aku rasa macam da takda stamina da ni...Wife nampak steady ja hari2 duduk rumah jaga anak, marah anak, mandikan anak, kemas rumah, masak, mencuci dan 1001 hal lagi lah pasal rumah. Nak hantar Farhan gi tuition tadi pun macam malas ja..Mungkin hari ni hari boring aku kot..atau................kena cuti ka....best gak tu kan.










PEH APAHAL AKU POSING CAMNI.&*()*^%$%^

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih