family

family

PENING-PENING LALAT LAH PULAK

Pagi ni aku bangun jer ada rasa pening2 lalat lah pulak, konon nak lah berehat satu hari kat rumah ni hari....hemmhhh haghamm......dua orang kecik kat rumah tu memberontak pulak lah kat aku..asyik lah tanya napa aku tak gi kerja....langsung la bangun siap2....sempat lah makan tengahari kat rumah dulu peh....bukan selalu dapat lunch tengahari kat rumah tu......

Tapi tak lah sempat aku mengambil gambar muka2 orang2 kecik yang kacau aku tido tu..

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih