family

family

SITI NURFARHANEEZ-AKHIRNYA SENYUM JUGA DIA

Anak aku yang bongsu ni susah sangat nak senyum bila dapat snap gambar dia mesti masam jer muka dia..tapi satu hari tu berjaya lah aku ambik gambar dia tengah tersenyum........

2 comments:

david santos said...

Hi, Zaidy!
Nice, nice and very nice, Baby!
Good luck and have a nice day.

Wangi74 said...

Sedap nama dia.Macam muka you..tang mata kot

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih