family

family

LAST ....PASTU POTONG PENDEK

Aku nak simpan balik rambut aku bagi panjang....jadi macam mat rock kapak....yang benor dak lah rock sangat pun saja suka berambut panjang...dua tahun lepas memang aku ni berambut panjang and dekat 10 tahun gak aku dok simpan ..on and off kejap panjang kejap kontot...mulanya jadi camtu bila aku dah berhenti kerja dgn bank....

Haaa sekarang dah leh ikat walaupun secotet.....jer....Cik Puan Farida suka aku berambut panjang...yeahhhh you rock la babe mmmuaaaahhh

Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih