family

family

APA YANG NAK AKU LUAHKAN DISINI

Rasa sedih....sedih teramat sangat...tiba-tiba....faktor usia mungkin....banyak kesedihan tapi disimpan sahaja dalam hati...tak pernah pun aku luah kan di facebook, twitter atau blog ni.....tak pandai aku nak buat cerita sedih.  
Kebelakangan ni aku mudah terasa sensitf sangat....tapi seperti biasa semuanya aku simpan sahaja...kurang kan bercakap aku rasa lebih baik....
Farhana ada mengadu pada Cik Puan Farida...katanya...dah dua hari dia tak jumpa aku..."kakak rindu ayah"...masa tu aku tengah dinner dgn Cik Puan Farida tak tertelan nasi tu....rasa nak menangis tapi lelaki ni ego lebih kan..... kontrol je lah....benda-benda macam ni buat aku bertambah sedih.......

Akhirnya, terluah juga perasaan aku diblog ini.....ialah mana lagi nak meluah.....

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

biasa la tu bang. husband saya pun kalau keje banyak, balik tgh malam anak dah tido, kuar pagi2 anak belum bangun.. tp bila ada masa, dia spend masa ngan anak2 manja sampai berlebih2

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih