family

family

HARI RABU CUACA YANG PANAS TIBA TIBA HUJAN...DAN MACAM-MACAM LAGI LAH

Hari ni Rabu...hari ni di mulai dengan cuaca yang panas terik di pagi hari...sampaikan aku ada appointment di YPM di Medan Tuanku..dalam pukul 1 tengahari sampai di sana..di sambut oleh Pengurus Besar YPMR dengan kata-kata....kesiannya sampai berpeluh nak sampai kat sini ya....dan dengan nada confident aku menjawab oh ya..maklum lah cuaca panas dilluar tu...maklum lah..area ni payah nak parkingkan..salah parking kena saman takpa..takut kena tow lah pulak kereta....

 Hah...bukan main menyemat aku ni hari ...selalu ngan seluar jeans koyak...t shirt., tapi sebab ni hari nak jumpa orang besau...pakai lah elok-elok sikit....yang mana sebelum ni kalau ada appointment pun aku belasah jer pakai jeans...dah nak menjual hardware....takkan ler nak pakai tie...kot segala..last aku pakai camtu tahun 2002...tapi kali ni bukan nak jual hardware....

Habis appointment dekat pukul 2.30 dah....langit dah mendung....masuk kereta....hujan lebat turun....dapat selelap aku tidur dalam kereta.....sampai Wangsa Walk kat parking lot tu kenalah berlari-lari anak dalam hujan lebat....menuju ke TUKUL......lapar la pulak menda nak makan ni.....hujan-hujan ni buat perut lapar...tekak terasa nak makan manis..walaupun aku ni sebenarnya tak suka makanan yang manis.....masuk Wangsa Wall Mall...ternampak signboard nihh....

Aku minat bebeno makan brownies..yang topping ice cream tu..sebab aku rasa tak manis sangat rasanya..yang buat manis tu....aku rasa ice cream dia and kuah coklat tu kan.......

Tengok gambar pun dah rasa sedap.......ok lah tu tahun ni baru sekali je makan ni....simpan rasa nak makan ni utk lagi 2, 3 bulan lagi...

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih