family

family

MAT BANGLA Final Chapter

Akhirnya aku berhenti kan lah jugak Mat Bangla kat tempat aku ni....mula2 kerja bagus...lama2 hampeh...dah lah tak paham bahasa melayu/english...pastu dah ujung2 ni pandai dah start buat perangai lain....semalam Store Manager aku Puan Noran....kata dia dah macam mabuk lah pulak...macam orang stim kena ganja.....ekk eleh.....dia ingat warehouse aku n port ke hape...pagi tadi dia datang...aku suruh dia balik je la......agen dia datang tanya napa....aku kata kerja dah abis...kunun nak bagi staff lain lak aku ckp...tak nak.........Sabtu ni kita nak interview satff baru..interview lagik......

4 comments:

kaklia said...

elok lah carik staff lain dri tanggung pening paler....:)

zek, sian dia payah carik akak, u tak de ym ke....

Unknown said...

mat bangla layan stim?

bahaya!bahaya!

ni saya pnah tgk dlm bas sekor mat bangla ni pi bantai buat sexual harassment kat sorang akak melayu.
akak tu mmg seksi..badan gebu,rambut pjg.
mat bangla tu bantai pi hidu2 rambut akak tu sambil muka gersang ya amat!

kurang ajar tol.

dulu bolehlah muka set2 bangla ni laku.
skang shah rukh khan dah tak laku sgt org duk pandang mat salleh jek.

huahuahuahua~~

theorangelily said...

eiiii..mcm menakutkan aje....
udahla dtg negara org...wat x senonoh

Anonymous said...

kak lia-memang nak cari lain pun tu

chadachada-haa mat bangla muka gersang aduuiih camana rupa dia masa tu agaknya....betul yang muka cari makan dah tak ramai skrg

Orangelily-apa nak di kata aan diorang dah ramai so ada eksyen la

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih