family

family

BACK TO MUAR

Dua anak dara aku tak berapa sihat...demam....tapi dah janji dengan parents aku nak balik ke majlis kahwin ni so balik la juga aku....sian si Farhana muntah dia dalam kereta....tapi sampai kat rumah kenduri tu segar bugar la juga dia tu........haa lupa bagi tau..Farhan tinggal malas nak ikut katanya...


Farhana tetap posing walaupun demam.......


Gambar pengantin....ni je yang dapat snap....sampai lewat...diorang tengah baling gula2 dgn duit syiling....antara adat pengantin kat Muar...motif nya aku kurang jelas


Budak lelaki yang pakai kotak2 tu anak adik aku...pandai jugak ko posing ya


Abis jer majlis bersanding tu budak kecik ni dah take over pelamin...dia buat pentas..kunun2 tengah buat show la tu...lagu yang dinyanyi tu, tak tau lagu apa....


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih