family

family

HARI YANG PANJANG - 26/11/2008

TUKUL ada buat presentation on automotive products di PUNB...bermula dari 9.00 pagi hingga ke 5.00 petang....alhamdulillah sambutan agak memberangsangkan...kebetulan kita ada bawa bersama bakal principal dari Surabaya Indonesia, Indo Prima dalam memperkenal kan product baru kami.  Gambar2 sekitar presentation tu akan di upload kan kemudian..

Habis saja di presentation kami bergegas ke Jalan Klang Lama...ke satu kedai servis kereta..disana.  Tamu kami dari Indonesia ingin melihat sesuatu disana.

Yang menarik...pada malam nya kami pula ada temu janji bersama Datuk Yoshihiro Uehara, ex- MD for Daihatsu  and ex-MD Perodua Malaysia....beliau adalah antara yang mula2 yang setup Perodua di Malaysia....seronok gak berbual dengan orang yang banyak pengalaman ni...


Aku keluar pagi pukul 7.30....sampai rumah pukul 1 pagi....aduuhhhh letih....

1 comment:

theorangelily said...

perggghh..hebatnya abg zaidi ni

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih