family

family

SIMPLE BUKA PUASA AT PELITA SS2 WITH PARTNERS

Takda yang special, buka puasa dengan partner aku....kami 3 orang ni pun bukan kaki makan sangat selebihnya cerita pasal biz....time ni la pun nak bercerita siangnya masing2 sibuk nak bercakap hal biz tak sempat....kira bersiap-siap strategi or benda yang nak kena buat lepas cuti Hari Raya....


dapat snap gambar suhaimy, azhar dan tah hapa2 jer tu seperti biasa aku tukang ambik gambar

Makan makanan biasa jer kalau kat Pelita tu apa lagi makanannya...kalau tak nasi kandar je lah...tu pun lepas azan Maghrib kita lepak minum n makan buah dulu...lepas tu baru lah ambil makanan, malas nak berebut-rebut.

Sampai rumah dalam 9.30mlm....wife aku Cik Puan Farida terus lah pulak menjamu aku antara makanan kegemaran aku...puding buah....hemh best ....

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih