family

family

LAST MINUTE SHOPPING FOR KIDS

Hari ni aku satu family keluar bershopping, membeli apa yang belum di beli..sebenarnya semua dah siap sebelum puasa lagi tu ari, cuma Farhan ja belum settle sikit...sebab takut beli awal pastu dah ketat.....budak2 kan cepat membesar....yg lain2nya aku beli sandal....utk semua satu family.

Aku cuma gi Ampang Point jer....sebab kat situ ada Brands Outlet n Kedai Bata....so sekali jalan je..Aku suka brand outlet sebab Tshirt n Jeans kat situ stlylo.........Cik Puan Farida cuba la gak usha2 baju budak2 ni tapi takda yang menarik......utk buat baju basahan jer...

Sepasang jer pun baju Farhan aku beli, satu T Shirt and satu Jeans yang lain dia dah ada aku menempek lah sehelai T Shirt merah tu.

Sandal2 utk satu keluarga.....

Sebab aku malas pakai kasut, lepas bayar sandal ni terus aku pakai...kasut masuk kotak............berangin sikit kaki...

Takda aral melintang besok (Isnin) lepas buka aku akan balik ke Muar mungkin singgah jap rumah mertua kat Nilai...

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih