family

family

ALPHA LIPID MILK

Lepas presentation tadi aku balik terus, tak bermaya sebenarnya...kesejukkan duduk dalam meeting room kat PUNB tadi, so aku hantar Suhaimy balik ofis maka aku cargas balik rumah...tengah melepak berehat tiba-tiba Linda call aku ......susu Alpha Lipid yang dia cerita dalam blog dia tu aku ada order...so dia nak hand out kat aku ler tu...jumpa la aku cik mek molek ni kat Pandan Indah......aku nak bagi susu ni kat ayah aku sebenarnya tapi rasa nak try dulu.....


Hehehe jadi lah Linda utuk model susu Alpha Lipid....tetaplah ambik gambar kat tepi jalan tu...

4 comments:

Adam said...

wakakakaka! adoi.. apsal la aku tergelak .. .huhuhu! terkejot aku weh! .. hahahahhaa! nak order gak .. nak order.. hahahaha! ;p

nama dia linda kew? bukan aien kew? hehehehehe! ;p

Anonymous said...

aii..salam kenal2 ;)
nice blog..can i link ur blog?
kita tukar2 link ekk..take care!

kaklia said...

ni mcm susu ig plus tu ke? lawa lah makwe...hehehe...

Ak Sapri Y.I said...

Memang cun jadi model alpha lipid. Aku nak letak kat blog aku boleh tak?

Susu ni memang best & semestinya lebih baik dari ig plus sebab ia ada alpha lipid yg membantu penyerapan khasiat kolostrum sehingga 100%.

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih