family

family

MINGGU LEPAS YANG KURANG SIHAT...TAPI SEKARANG DAH OK

Dari Jumaat lepas membawa ke hari Ahad aku tak berapa sihat kena demam yang kejapnya ok kejapnya tidak..
Ditambahnya lagi TUKUL Wangsa Walk ada dibuat beberapa perubahan yang secara ringkasnya agak besar...dari susunan barangnya....pilihan barang-barangnya hinggalah ke peringkat pengurusan....

Hahaha sebenarnya bercampur baur perasaan tapi itulah adat orang berniaga...ada ...apa-apa yang berlaku itu ada hikmah disebaliknya.  Selagi ada tenaga aku akan teruskan perjuangan TUKUL ni....rasanya kali ni ada impact yang besar kerana aku bekerja dengan orang-orang yang mempunyai tenaga dan kebijaksanaan dua kali ganda dari aku....kita tunggu saja lagi beberapa bulan yang mendatang ni akan dilihat beberapa perubahan di TUKUL.

Berbalik pada cerita aku ....sambil mengemaskini blog ni sambil berulang alik ke tandas aku ni...adoi....salah makan la ni....






No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih