family

family

MUSIM DEMAM KOT

Isnin lepas.....aku cuti rehat badan kureng sihat.....so baring2 atas sofa sambil flip2 chanel ASTRO...rupanya dua anak dara aku tu suka aku dok rumah abis di gomol2 nya aku...last2 si Farhaneez pulak yang demam....hemhhh....nasib baik sikecik ni jenis bukan kaki merengek cam kakak dia Farhana.....bila demam dia baring jer...

3 comments:

Mr. Right said...

Bro,
Budak ofis aku 2 org kena denggi. So, berhati.. pegi check doktor cepat kalau demam. Jangan telan panadol je.

ArELeEz said...

cuaca xmenentu lately nie.. leez pon skang nie cam nak dpt flu jer.. hu3..

pearlEJ said...

ha'ahh la bang, mmg musim demam kan skarang nih... yer la, cuaca kejap panas kejap hujan...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih