family

family

KEADAAN SEMASA

Aku lately ni rajin lah jengok blog2 yg berbaur politik ni saja nak tahu perkembangan semasa...apa nak jadi tak tahu lah...mcm kelam kabut je dah skrg ni...ekonomi secara keseluruhan...pun agak suram...bank hebat didunia ni pun dah cair...contohnya Merill Lynch...pun da hancur hemh tah lah sedikit sebanyak sebenarnya akan ada effect dengan ekonomi Malaysia ni....kita tunggu pulak apa nak jadi dgn bank2 di Malaysia...paling2 pun akan di selamat kan oleh kerajaan tapi sampai bila tu..

Bukan apa....teringat zaman2 masa berkerja di bank dulu....zaman bank2 bergabung...merasa juga aku pengalaman tu.....hasilnya aku berniaga hardware......ada hikmahnya tu kan...kalau tak masih lah aku kerja di bank.

2 comments:

Dakjaat™ said...

politik .. erm .. politik mane2 negara pun kotor gak kan? so .. kekadang rasa cam tak nak dengar je cerita politik . muak ..

tapi kena amik tahu gak ..

MOWNINK!!!!

Zaidi said...

dakjaat- memang malas dengar-tapi dah lalu tepi telinga ni....kena paksa dengar la kita

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih