family

family

INI BOLEH MENDATANG KAN MARAH....PUAN FARIDAH MARAH KE????

Time membasuh pinggan adalah waktu paling menduga kesabaran wife aku Cik Puan Farida, Sebabnya ramai pembantu khas....cuba untuk memberi bantuan di ketika itu..

Maka kedengaran lah bunyian yang datang dari pinggan mangkuk, periuk dan cawan2 diiringi pula jeritan manja Cik Puan Farida ......heheheheheh

4 comments:

Zue said...

da ado anak daro da ekk.. sonang laaa mintak tolong kek dapur nunn..hehehe

Zaidi Zainal said...

zue - betul tu...tapi masa ni bukan tolong tapi ngacau..

Dakjaat™ said...

hahaha! saat2 camni la kecoh² .. best ape tengok gelagat budak² .. =) suatu masa nanti .. pasti kita akan merindui saat² seperti ini ... =)

selamat pagi Zaidi!

redmummy said...

bang

nak tanya yang ko ckp tu kan

alahai, camne naktanya ni

email aku bang

alompakagogo@yahoo.com

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih