family

family

WAH-WAH TUKUL ADA KAT AKADEMI FANTASIA

Hehehe seronok gak aku Isnin lepas tengok kat Diari Af tu, budak2 pompuan tu pakai baju TUKUL. TUKUL adalah sponsor kecil-kecilan kat Akedemi Fantasia....





Hehhheee kakak Siti pakai baju tukul






hehehe rasa macam yoyo ja kannnn

1 comment:

Wangi74 said...

wah cayalah..ni lah nak berkawan ni..nanti i boleh claimed.."oh that is my friend's"..Friends with benefit-Alanis Morrisette song

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih