family

family

LOGO TUKUL @ VISTA DAH SIAP

Projek Tukul @ Vista tengah dalam proses sekarang Erman our image designer dah pun bagi kita first design for our lightbox tu boleh ke komen sikit kat design
tu hehehehhe boleh lah buat improvement ke apa yang patut




MARKETING TRIP TO KEDAH

23rd July to 25th July 2008, TUKUL team akan ke Alor Setar, Kedah......marketing trip gitu..


Kedah here we come.........peace...Suhaimy and Azhar..............................

DURIAN LAGI??? TAPI KALI NI KUAH DURIAN

Buah durian aku tak suka.....tapi kuah durian favourite aku lah pulak sama lah ngan gulai tempoyak memang lah kesukaan aku camana tu......

Disebabkan durian semalam banyak lagi wife aku wat lah kuah durian so kita ramai2 makan ngan roti.......berderet-deretlah satu family makan kat area kitchen cabinet tu...


Ibu......ni apa ni.....si Farhana menanya ibu dia.......


Yang ni seperti biasa kalau bab makan memang tak pandang kiri kanan.....

Hehehehe jemput makan.........

DURIAN????




Durian.......................aku ni sebenarnya orang yang bukan sangat suka durian nih....ada masa kalau aku teringin aku akan makan berulas-ulas.....ada pulak masanya bila ada sebakul durian tu mau seulas jer aku belasah....

Tadi petang adik ipar aku Boy ada menghantar beberapa biji durian kat rumah ni...and skrg ni tengah mood kurang selera lah nak makan durian nih seulas juga lah aku belasah. Diorang baru balik dari Melaka...datang dari dusun atok wife aku di Jasin durian nih...

Sebenarnya tu hari aku baca blog Ceraamon tu hari tengok dia makan durian cam best jek...

BATMAN THE DARK KNIGHT

Peh......tengok wayang lagi aku......last minute punya plan la nih....aku kalau Batman sure tak leh tahan nyer...kalau Batman Begin dulu dua kali aku tengok....yg kali ni tak
tau lagi lah....Seperti biasa partner wayang aku sapa lagi kalau tak Bro Asan .....



Aku suka tengok poster ni cantik




















Layan poster sebelum wayang start....kalau boleh aku rasa macam nak ambik bawak balik jer poster-poster nih.





Abis wayang biasa lah aku layan teho o ais limau jek...Bro Asan layan sup ekor bebbbbb......




SENYUM SEBELUM TIDOR



Sempat jer si kecik ni senyum sebelum naik tidor.........

HARI NI AKU TAK TAU NAK UPDATE APA KAT SINI

Tak tahu nak update apa kat blog ni tiba-tiba aku perasan, aku ada snap gambar Farhan dengan kawan-kawan dia masa balik dari tuition.


Kalau nak tau diorang bertiga ni sebenarnya satu umur ja..cuma Farhan tu je yang membesar terlebih cepat....sebelah dia tu Aqif and Nana..Nana tu anak kepada Suhaimy.Aqif tu pulak anak kawan aku, Fadzli ada aku cerita dalam blog ni tu hari....diorang bertiga ni membesar bersama-sama..sebab keluarga aku, Suhaimy dan Fadzli kira rapat juga lah..rumah kita pun dekat2 je ni pun kalau bawang habis kira boleh pinjam lah.

PAKAIAN HARI JUMAAT

Pagi2 bagngun aku nampak dah tergantung jer baju ni kat tepi katil....wife aku caka[ pakai lah utk hari Jumaat.....selalu aku belasah t shirt je jarang dah aku menyemat-nyemat dah....skrg ni melainkan ada hal perlu aku menyemat baru lah menyemat......dress down ni buat kita loose sikit aku rasa.


Macam benggali la pulak peh .......

MACAM2 POSED ANAK2

  • Anak2 ni bila kita balik dari kerja, mesti nak menunjukkan gaya hebat masing2kan..almaklumlah satu hari dia tak nampak batang hidung kita so sure lah nak attention dari ayah dia kan..kadang2 tu berlebih lah pulak gaya2 tu. Kali ni aku tunjuk gaya anak2 di meja makan.....



Tu dia Farhaneez,sekarang ni dah jadi kebiasaan dia bila orang makan dia akan duduk sebelah ibu...sambil cuba menggapai apa2 yang patut...



Bila kena sound duduklah diam kejap.......


Yang ni namanya posing perut dah kenyang.....pantang snap gambar diva nih...



Bro nih....camtu jerlah posing dia .....makan laju terus lepak depan tv.....posing tetap lah camtu..

  • haa ni pasal aku lak....tapi gambar sekerat je....hehehe rambut aku dah mencecah bahu...aku nak tengok sampai panjang mana dia leh gi......ni kali kedua aku berambut panjang...pas ni kalau dah boring aku akan potong pendek lak.....penat gak simpan rambut panjang nih...

SEPETANG DIRUMAH

Seronok juga la duduk rumah time orang kerja nih ek.....dapat duduk2 depan rumah layan TV peh kalau lama ni mau jadi malas jadinya nak kerja balik.

















Camni lah suasana petang nak membawa ke senja area rumah aku senyap jer ........sebenarnya tempat aku banyak orang dah pencen duduk sini.......


















Bukan main lagi tuh melepak tengok tv jaranglah dapat peluang camni....shakali-shakali ok lah kan....

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih