family

family

LUNCH KU DIBELANJA OLEH PUAN AMY SWEETDARLING


Pukul satu...mendapat message dari twitter.......

Memang aku lapar bebenau...sebab pagi tadi aku skip breakfast......so memang macam nak marah je.......
Masa dia message aku tu aku sibuk buat backup system aku tu yang macam tak berapa perasan dengan message tu...aku ajak dia pi lunch dekat jer...bawah opis dia...depan TUKUL, Hailam Kopitiam....

Disebabkan lapar bebenau aku makan Nasi Puteh dengan sambal udang petai hailam.....boleh la cuma kurang pedas.....tapi sedap......

Amy Sweetdarling....makan nih...setelah mendapat recommendation dari waiter kat situ...

Dan hari ni Amy belanja....wah...next time aku belanja la ...dekat je kita jerit pun boleh dengar.......



1 comment:

sW33tdARLiNG said...

kusyuk sangat berlakon nak makan, menjebik mulut macam tak sedap, padahal.... sedaaaaaaaaaaap! hehehe

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih