family
BLOG NI AKAN START BALIK...DENGAN UPDATE YANG TERBARU....
Lama dah blog ni dah tak berupdate, disebabkan beberapa masalah yang terpaksa aku selesaikan selama 5 hingga 6 bulan kebelakangan ni....banyak juga perkara yang sedih dan yang boleh menyebabkan aku kecewa telah berlaku, tapi hidup ini mesti diteruskan....tapi aku tetap akan terus berjuang sehingga ke titisan darah yang terakhir..insyaallah.....ameeen....
KOMEN-KOMEN KE IKLAN NI.....
wah wah wah bukan main senang hati tinggal kan iklan2 yamg bukan2 kat sini ye........mentang2 lah lama tak be"hapdet" blog ni......sabor.....sabor.....sabor....
TUKUL WANGSA WALK
HILANG
Adoi kamera tikam aku hilang.....adoi.....gambar proses jadinya TUKUL Wangsa Walk semuanya disitu..................................
TUKUL WANGSA WALK...MENGEJAR MASA
BUAH HATI PENGARANG JANTUNG

Dua budak perempuan ni .....buah hati pengarang jantung aku.....walaupun kuat buat bising, kuat menyepah rumah..kuat menjerit...diorang tetap menjadi pujaan hati ku........sekejapan saja diorang ni dah besar........
Sempat aja aku snap gambar budak berdua ni dari dalam kereta sebelum pergi kerja......dari dalam kereta.
Sempat aja aku snap gambar budak berdua ni dari dalam kereta sebelum pergi kerja......dari dalam kereta.
PROSES PEMASANGAN TUKUL SIGNATURE STICKER FOR TUKUL WANGSA WALK

TUKUL Wangsa Walk.....by 1st May kena siap.....gambar bawah ni semua nya cerita pasal pemasangan sticker....TUKUL Signature Wall Sticker....tiap-tiap TUKUL Outlet ada design yang sama ..maknanya...bila masuk je TUKUL serupa je rupanya....






Next week....racking dan barang2 akan dimasukkan ke sini......
RENOVATION WORKS AT WANGSA WALK
Lama betul aku tak update blog ni, agak sibuk kebelakangan ni...dan ada lah juga beberapa masalah yang nak diselesaikan.....waktu yang sama kerja-kerja pengubahsuaian di Wangsa Walk Mall pun sedang sibuk berjalan.
Dalam dua tiga minggu kebelakangan ni pun ada beberapa hal yang tidak boleh di elakkan aku pun tak berapa sihat sangat...tapi sekarang dah pun ok.....pastu partner aku Suhaimy ibunya dan isterinya juga dalam keadaan tak berapa sihat juga...kesian dia berulang ke hospital je dia...
Mungkin ni semua dugaan yang perlu ditempuhi....
ARTIST IMPRESSION ON TUKUL WANGSA WALK
SELAMAT ULANG TAHUN KE .......BERAPA YE??
Subscribe to:
Posts (Atom)
PENAFIAN
Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.
Terima kasih









