family

family

KOMEN-KOMEN KE IKLAN NI.....

wah wah wah bukan main senang hati tinggal kan iklan2 yamg bukan2 kat sini ye........mentang2 lah lama tak be"hapdet" blog ni......sabor.....sabor.....sabor....

TUKUL WANGSA WALK

Akhirnya TUKUL Wangsa Walk dah pun beroperasi........walaupun signboardnya agak lambat siap chet.....





Jemput lah ye datang kesana......

HILANG

Adoi kamera tikam aku hilang.....adoi.....gambar proses jadinya TUKUL Wangsa Walk semuanya disitu..................................

TUKUL WANGSA WALK...MENGEJAR MASA

Beautification work untuk TUKUL Wangsa Walk sudah hampir siap.....selepas ni racking and cashier counter akan masuk pulak....

Rupa nya diwaktu malam

BUAH HATI PENGARANG JANTUNG


Dua budak perempuan ni .....buah hati pengarang jantung aku.....walaupun kuat buat bising, kuat menyepah rumah..kuat menjerit...diorang tetap menjadi pujaan hati ku........sekejapan saja diorang ni dah besar........

Sempat aja aku snap gambar budak berdua ni dari dalam kereta sebelum pergi kerja......dari dalam kereta.

PROSES PEMASANGAN TUKUL SIGNATURE STICKER FOR TUKUL WANGSA WALK





TUKUL Wangsa Walk.....by 1st May kena siap.....gambar bawah ni semua nya cerita pasal pemasangan sticker....TUKUL Signature Wall Sticker....tiap-tiap TUKUL Outlet ada design yang sama ..maknanya...bila masuk je TUKUL serupa je rupanya....






Next week....racking dan barang2 akan dimasukkan ke sini......

RENOVATION WORKS AT WANGSA WALK

Lama betul aku tak update blog ni, agak sibuk kebelakangan ni...dan ada lah juga beberapa masalah yang nak diselesaikan.....waktu yang sama kerja-kerja pengubahsuaian di Wangsa Walk Mall pun sedang sibuk berjalan.

Dalam dua tiga minggu kebelakangan ni pun ada beberapa hal yang tidak boleh di elakkan aku pun tak berapa sihat sangat...tapi sekarang dah pun ok.....pastu partner aku Suhaimy ibunya dan isterinya juga dalam keadaan tak berapa sihat juga...kesian dia berulang ke hospital je dia...

Mungkin ni semua dugaan yang perlu ditempuhi....




ARTIST IMPRESSION ON TUKUL WANGSA WALK

Insyaallah, 1st May 2010, TUKUL akan dibuka di Wangsa Walk Mall, sama-sama kita doakan semuga projek ni berjaya.....

Kat bawah ni adalah gambar "artist impression" , lebih kurang camni lah rupanya TUKUL Wangsa Walk ni nanti..

Aerial View

Interior 1

Interior 2

Exterior View

Insyaallah.....

SELAMAT ULANG TAHUN KE .......BERAPA YE??

Hari Isnin 15hb March 2010....merupakan harijadi aku yang ke berapa ye........adoiii dah tua dah den ni ropanya hahahahahahaha...........

Semuga tahun yang mendatang ni merupakan tahun yang baik bagi diri saya d, keluarga dan untuk kawan-kawan sekalian juga.......Ameeennn...

KENALKAN DIRI DULU PASTU....

Entry ni bukan pasal marah.....tapi nasihat......bukan apa ramai orang yang tak dikenali ni...tiba-tiba terjah blog ni pastu.....tak bagi salam terus dok iklan kan produk ke apa ke kat ruangan komen tu.......bukan tak bagi cuma paling2 pun kenalkan lah diri...dulu....kalau yang memang dah kenal tu lain lah cerita....memang lah free je kan nak iklan2 kanbenda ni kat blog tapi....at least bagi salam perkenalan.....tapi yang memang dah member2 or yang dah biasa dengan blog ni aku tak kisah.....sama-sama kita tolong menolong tapi yang belum kenal tu...kenal-kenal kan lah diri tu dulu....ni terus-terus suruh pi kedai dia......

Hemh ni bukan marah tau.....nasihat...........

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih