family
KOMEN-KOMEN KE IKLAN NI.....
wah wah wah bukan main senang hati tinggal kan iklan2 yamg bukan2 kat sini ye........mentang2 lah lama tak be"hapdet" blog ni......sabor.....sabor.....sabor....
TUKUL WANGSA WALK
HILANG
Adoi kamera tikam aku hilang.....adoi.....gambar proses jadinya TUKUL Wangsa Walk semuanya disitu..................................
TUKUL WANGSA WALK...MENGEJAR MASA
BUAH HATI PENGARANG JANTUNG

Dua budak perempuan ni .....buah hati pengarang jantung aku.....walaupun kuat buat bising, kuat menyepah rumah..kuat menjerit...diorang tetap menjadi pujaan hati ku........sekejapan saja diorang ni dah besar........
Sempat aja aku snap gambar budak berdua ni dari dalam kereta sebelum pergi kerja......dari dalam kereta.
Sempat aja aku snap gambar budak berdua ni dari dalam kereta sebelum pergi kerja......dari dalam kereta.
PROSES PEMASANGAN TUKUL SIGNATURE STICKER FOR TUKUL WANGSA WALK

TUKUL Wangsa Walk.....by 1st May kena siap.....gambar bawah ni semua nya cerita pasal pemasangan sticker....TUKUL Signature Wall Sticker....tiap-tiap TUKUL Outlet ada design yang sama ..maknanya...bila masuk je TUKUL serupa je rupanya....






Next week....racking dan barang2 akan dimasukkan ke sini......
RENOVATION WORKS AT WANGSA WALK
Lama betul aku tak update blog ni, agak sibuk kebelakangan ni...dan ada lah juga beberapa masalah yang nak diselesaikan.....waktu yang sama kerja-kerja pengubahsuaian di Wangsa Walk Mall pun sedang sibuk berjalan.
Dalam dua tiga minggu kebelakangan ni pun ada beberapa hal yang tidak boleh di elakkan aku pun tak berapa sihat sangat...tapi sekarang dah pun ok.....pastu partner aku Suhaimy ibunya dan isterinya juga dalam keadaan tak berapa sihat juga...kesian dia berulang ke hospital je dia...
Mungkin ni semua dugaan yang perlu ditempuhi....
ARTIST IMPRESSION ON TUKUL WANGSA WALK
SELAMAT ULANG TAHUN KE .......BERAPA YE??
KENALKAN DIRI DULU PASTU....
Entry ni bukan pasal marah.....tapi nasihat......bukan apa ramai orang yang tak dikenali ni...tiba-tiba terjah blog ni pastu.....tak bagi salam terus dok iklan kan produk ke apa ke kat ruangan komen tu.......bukan tak bagi cuma paling2 pun kenalkan lah diri...dulu....kalau yang memang dah kenal tu lain lah cerita....memang lah free je kan nak iklan2 kanbenda ni kat blog tapi....at least bagi salam perkenalan.....tapi yang memang dah member2 or yang dah biasa dengan blog ni aku tak kisah.....sama-sama kita tolong menolong tapi yang belum kenal tu...kenal-kenal kan lah diri tu dulu....ni terus-terus suruh pi kedai dia......
Hemh ni bukan marah tau.....nasihat...........
Subscribe to:
Posts (Atom)
PENAFIAN
Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.
Terima kasih









