family

family

KOSMO JUMAAT 17 SEP 2010


Diruangan niaga suratkhabar KOSMO hari ni ada menyiarkan berita ni......malu lah pulak macam yeye....je reporter ni dok tulis artikel tu.....sebenarnya interview ni dah lama dulu disekitar March atau May lepas.....

Disebabkan I ni tak berapa hensem, maka partner i Suhaimy je yang dok....berposing untuk artikel tu......haaaaa.......Doakan semuanya ini menjadi kenyataan....


DAH NAK ABIS PUASA DAH KAN CEPAT NYA....MASA BERLALU


Pejam celik, pejam celik dah hujung Ramadhan dah kan....aku pun tak perasan hari-hari busy, biasalah mata ngantuk..kan


SATU POSTING YANG EKSYEN SIKIT

Melalui pengamatan gambar yang diambil dari blackberry yang roller ball dia dah buat hal ni...boleh tak aku kata....TUKUL Melawati ni antara kedai hardware yang paling bersih......tengok tu...kilat lantai hari-hari mop tuh.......wangi je bila masuk......

DRAMA.......DRAMA.......


Sejak bulan puasa ni....sejak.....aku berstation di Tukul Melawati ni rajin la pulak aku melayan drama.........

APAKHABAR SEMUA........


Dah berapa hari kita puasa ye....tak kira pun aku seperti biasa macam tahun-tahun yang lepas aku buka puasa di TUKUL dulu...lepas tu baru balik sambung makan dirumah......dari TUKUL Melawati ke rumah aku ambik masa 5 minit je.......Juadah buka aku simple ....kurma, teh/nescafe panas, sejenis kueh mueh...tu aja.....

Sampai rumah....pun mcm tu....kalau berselera nak makan nasi...aku makanlah.....


SELAMAT BERPUASA.....

Setelah...beberapa ketika....baru ada semangat nak memblog kembali.....dah dapat peluang memblog ni...aku ingin mengucapkan...selamat berpuasa...semuga amal..ibadat di.terima Allah S.W.T.


Lamakan...aku tak tempek gambar family...disini....maklumlah sejak camera tikam aku tu hilang...takda mood aku nak...update..blog ni. Seperti biasa...si Farhan..takda dalam gambar ni...

BLOG NI AKAN START BALIK...DENGAN UPDATE YANG TERBARU....

Lama dah blog ni dah tak berupdate, disebabkan beberapa masalah yang terpaksa aku selesaikan selama 5 hingga 6 bulan kebelakangan ni....banyak juga perkara yang sedih dan yang boleh menyebabkan aku kecewa telah berlaku, tapi hidup ini mesti diteruskan....tapi aku tetap akan terus berjuang sehingga ke titisan darah yang terakhir..insyaallah.....ameeen....

KOMEN-KOMEN KE IKLAN NI.....

wah wah wah bukan main senang hati tinggal kan iklan2 yamg bukan2 kat sini ye........mentang2 lah lama tak be"hapdet" blog ni......sabor.....sabor.....sabor....

TUKUL WANGSA WALK

Akhirnya TUKUL Wangsa Walk dah pun beroperasi........walaupun signboardnya agak lambat siap chet.....





Jemput lah ye datang kesana......

HILANG

Adoi kamera tikam aku hilang.....adoi.....gambar proses jadinya TUKUL Wangsa Walk semuanya disitu..................................

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih