family
MAKAN BURGER KING LAGI......???? BHG KE 2
Sebenarnya yang buat aku sibuk sangat nak cerita pasal makan burger adalah kerana lately ni aku sebenarnya aku rasa aku nih dah pun on weight yg amat ketara......hish takut2 aku...dah tua ni kan umur pun dah mencecah.........
Tapi aku tetaplah pergi ke Burger King tu hemh dah semua pulak partner2 aku nak makan kat situ.....hemh belasah je lah.......
Ha tu...bukan main order lagi mamat 2 orang nih.......

Di.....kau nak makan apa tu.........??????

Makan lah lagi aku burger ni.....2nd round untuk minggu nih...
Tapi aku tetaplah pergi ke Burger King tu hemh dah semua pulak partner2 aku nak makan kat situ.....hemh belasah je lah.......
Di.....kau nak makan apa tu.........??????
Makan lah lagi aku burger ni.....2nd round untuk minggu nih...
MAKAN BURGER KING LAGI......????
Ni ari dan semalam Suhaimy puasa sunat..bulan Rejab...hari dia nak ajak aku teman dia berbuka puasa....memang lah kena pergi sekali sebab aku satu kereta dengan dia pun.....hehehe.
Tapi dia ajak aku makan BURGER KING lagi......?????
Tapi dia ajak aku makan BURGER KING lagi......?????
SUKA AKU TENGOK GAMBAR NI
TUKUL MANUAL DAH SIAP
TUKUL dah ready untuk berkembang manual pun dah siap.............





Seperti biasa kulit manual2 ni design from EN. ERMAN





Seperti biasa kulit manual2 ni design from EN. ERMAN
CUCI JANGAN TAK CUCI BEB
Hari ni, lori kita dah due for service....maka tak ada lah delivery ni hari...sebenarnya dipostponed kan keesok harinya...Balik dari service maka rajinlah driver aku kununnya nak mencuci lori tu..selalunya pergi kedai je..tapi aku cakap jimat lah sikit sebab lori sekali cuci RM50.00, baik isi minyak lagi bagus..dah lah minyak mahal sekarang ni....dengan segera lah mereka-mereka tu mencuci lori...





Hehehe lepas ni berseri-seri lah balik lori TUKUL ni yekkk
Hehehe lepas ni berseri-seri lah balik lori TUKUL ni yekkk
SUKA PULAK AKU DENGAN KATA-KATA ENCIK BOB LOKMAN
Dipetik dari blog Encik Bob Lokman,
Aku tetap melayu walau pun tak sehebat bangsa lain dan soalan kubur tak ada tanya pasal bangsa, tapi di padang mahsyar akan ada soalan kepada pemimpin melayu Islam, apa yang telah kau buat pada bangsa kau. Yang bukan Islam dah tentu ke Neraka walau pun buat baik untuk orang Melayu. Setiap Islam adalah Hamba. Jadi Melayu iangan nak pikir sangat pasal 'Ketuanan' kalau lupakan TUHAN. SALAM, jumpa lagi bila ada masa...
Aku tetap melayu walau pun tak sehebat bangsa lain dan soalan kubur tak ada tanya pasal bangsa, tapi di padang mahsyar akan ada soalan kepada pemimpin melayu Islam, apa yang telah kau buat pada bangsa kau. Yang bukan Islam dah tentu ke Neraka walau pun buat baik untuk orang Melayu. Setiap Islam adalah Hamba. Jadi Melayu iangan nak pikir sangat pasal 'Ketuanan' kalau lupakan TUHAN. SALAM, jumpa lagi bila ada masa...
SORANG JER LUNCH KAT BURGER KING MUTIARA DAMANSARA
Haaaaa...tercapai la juga aku nak menjamah Burger King.....memang dari minggu lepas lagi terasa nak makan tu...sejak Suhaimy kata dia makan lunch Burger King dengan wife dia tu hari....sorang jer aku kat situ sambil mencuci mata kat situ heheeheheh.........lunch hour ramai orang kan...huhuhuhu....
Ni la dia Black Pepper Whopper...bila da makan tu....tak boleh makan selalu macam muak jek aku rasa.

Tapi pelik ja la sorang jer duduk kat situ hehehe rasa macam senyap jer....best kalau ada kawan tu adalah benda2 nak borak...
Tapi pelik ja la sorang jer duduk kat situ hehehe rasa macam senyap jer....best kalau ada kawan tu adalah benda2 nak borak...
LAPARNYA....AKU NAK MAKAN BURGER KING....
Lapar betul perut ni....teringin lah nak makan Burger King........tapi sorang-sorang jer ni....ahhhhh belasah jer.....
BILA SANGKUT DALAM JAMMED
On the way balik dari opis semalam tiba2 je jalan jam semacam, sebenarnya dari opis(Sunway Damansara) aku ke rumah aku(Taman Mealawati) tu jaranglah jam, kecuali kalau ada accident or lori rosak baru lah jam. Tapi semalam ada lori and kereta rosak, hujan renyai masa tu pulak maka jam ler jalan tu.
Sebabnya tak bergerak kereta aku tu maka dgn gatal tangan aku pun men"snap"kan suasana jam tu tah apa motifnya aku pun tak tahu...boring ler tu kot.....
Sebabnya tak bergerak kereta aku tu maka dgn gatal tangan aku pun men"snap"kan suasana jam tu tah apa motifnya aku pun tak tahu...boring ler tu kot.....
Aku tengok orang suka ambik gambar kaki/kasut masa tengah drive so aku pun cuba lah ambik juga....(nampak sangat lah tengah boring dalam jam nih)
Subscribe to:
Posts (Atom)
PENAFIAN
Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.
Terima kasih