family

family

APAKHABAR LAMA TAK JUMPA???

Lama nau aku tak update blog ni....kalau update pun guna Blackberry je ...memang busy jugak sekarang ni...walaupun busy aku punya time kerja ...adalah mengikut time aku sendiri....tu yang jadi makin busy...

Macam aku cerita di update yang lepas, aku sedang menyiap sediakan satu projek kedai hardware yang agak besar jugak....dimana aku akan memberi khidmat pada satu syarikat ni dalam meng"koprat"kan kedai nya yang sudah beroperasi lebih dari 20 tahun....aku lebih pada menyediakan satu konsep kepada kedai ni....dari segi accounting, rupa kedai dan cara kerja yang lebih effective....

Bangga aku dengan syarikat ni antara yang berjaya..

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih