family

family

LAMA TAK UPDATE


Lama dah tak berupdate blog ni.....emmmhh adalah beberapa hal yang membuatkan blog ni tak berusik....kena fikir benda-benda tu..banyak pakai memori otak aku ni...maka untuk blog ni aku kena rehatkan kejap....ni pun ada masa terluang maka....aku cuba lah update sikit-sikit...dapat kan semangat untuk blog ni.....


Perasan tak dalam blog aku ni jarang aku post muka sendirikan...jangan-jangan ada yang dah lupa mana satu lah Zaidi ni empunya www.30jalanf3.blogspot.com ni....haaa ni lah gambar terbaru yang pakcik ada....


2 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

semangat blog nie, kite kene seru tau! alaa.. cam kekasih ku seru tu, ha..! hiks..

plug2pin said...

nampak muda aaa..hehehe

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih