family

family

BER TEH TARIK ANAK BERANAK





Agak bosan aku semalam (hari Ahad) lepas Maghrib aku rasa macam nak melepak-lepak ...tapi tak tau mana nak pergi.....

Datang idea aku nak pi cuci mata kat Wangsa Walk.....maka berbondong-bondong lah aku satu family minus Farhan seperti biasa nak lepak rumah je katanya nak layan bola kat TV.......

Kat sini aku mengeteh anak beranak.......

Cik Puan Farida.....senyum je.....

Makan maggi goreng je budak ni.....

Dia pun sama....dua anak dara aku ni memang peminat mee.....apa saja jenis mee diorang suka...

Suka gak aku lepak kat Wangsa Walk ni.....crowd not bad....apa kata kalau TUKUL buka sini....

1 comment:

kaklia said...

alaaa....naper tak ajak gi sana....heeee....kedai ni yg dkt cafe zahid tu kan....

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih