family

family

HARI SABTU..DEEPAVALI...OPEN HOUSE...AKU TETAP DI TUKUL


Public holiday hari ni...kan...Hari Sabtu...Hari Deepavali...dan masih ada lagi beberapa hari sisa-sisa bulan Syawal....dan masih ada orang buat open house...dan aku sendiri ada 3 jemputan....rasa malas nak pergi....seperti biasa aku duduk sekejap di TUKUL Melawati....beronline dari sana...

Nak update blog ni pun tak da apa cerita menarik.....


Godek2 aku jumpa gambar bro ni yang kunun2 je posingnya.....dah tua rupanya aku ni..(baru perasan).....chet....

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih