family

family

TRANSFORMASI........

Aku dah tak boleh tahan ....masalahnya kalau aku start gunting rambut aku....maka dari panjang rambut aku tu sampai kontot abis....semalam aku tak boleh tahan terus aku gonjengkan rambut aku....



Dari December 2008....till now.....

Kesian anak aku yang bongsu si Farhaneez.....sejak dia di lahirkan masa tu memang lah aku ni rambut aku ni panjang je......tiba-tiba semalam aku balik dia tengok aku dah kontot rambut....tercengang-cengang dia.......agaknya dalam hati dia cakap....apa yang lain bapak aku nih......transformasi la tu kunun............

5 comments:

Wangi74 said...

Eh oklah ni..muda belia nampak..hansem apa.

kaklia said...

alaaa...tak rock lah kawannnn....now rupa u dah mcm budak lepas spm dah....hahaha...

plug2pin said...

nampak hensem dan muda...hahaha

Zaidi Zainal said...

hehehehe time kasih semua...lepas beberapa ketika nampak tua balik la ni

Amiha Ayu said...

sure cute tgk muka farhaneez kan? ahhahha.. tak capture ke muka blur dia?

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih