family

family

PANAS.......CUACA SEKARANG

Panas betul cuaca sekarang aku dah mengidap demam flu...ni dari Jumaat lepas sampai ni hari belum reda....salah satu sebab aku potong rambut adalah sebab aku dah tak tahan kepanasan....duduk2 kat rumah sambil nonton pun boleh berpeluh-peluh jadinya .....bila petang bawak ke malam mula badan aku jadi nak demam....suara dah takda dah nih.........kesian kat anak2 aku yang kecik2 tu....diorang pun macam tak sihat je....nak tido malam pun susah.......samalah ngan aku....mula2 aku tido bilik aku....pindah bilik study...pindah masuk pulak bilik Farhan.....last2 balik semula ke bilik aku....ada aircond pun panas juga...

Ni lah kesan Global Warming tu agaknya ek............


1 comment:

attyfir said...

salam perkenalan.dulu saya dah add link u..

kat kajang/bangi..golap.nieh.
tgahri tdd panas,,ni nak ujan..

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih