family

family

DIAM2 MINAT MAIN BOLA RUPANYA

Diam2 si Farhan dah start nak serius main bola rupanya.....dia ni jarang nak meminta-minta dengan aku...tapi kalau dia dah minta maknanya dia dah nak sangat lah benda-benda tu......"Ayah ...Aan nak boot bola boleh tak....boot yang lama tu dah tak leh pakai....dah ketat.....sebab aku ni pun minat bola maka aku kata tengok lah nanti...."  Kebetulan kawan pada cousin aku Asan pulak nak jual boot dia pasal tersilap beli katanya maka terus lah aku sambar NIKE TEMPO...nama boot tu...

Si Farhan tengah memodelkan diri....

2 comments:

MisZ SuE said...

hehe..
hye..
xpelah die suke bersukan..
bgus untuk kesihatan die...
neway, ade amase gak ea u berblogging even da ade family..
its great!

Anonymous said...

Hi Misz Sue....hemh sebab dah mula kan nak kena teruskan lah terima kasih kerana melawat blog ni

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih