family

family

SEDIH...HAPPY....GOOD FOOD.......

Hari ni............dari pukul 11.00 pagi hingga ke 5.00 petang baru balik ofis...

Aku dan Suhaimy ada mission ni hari.....mencari seorang sahabat....yg mengalami masalah dalam perkahwinannya...lama juga tak jumpa last jumpa bulan puasa lepas.....kesian dia...nampak pucat dan badan kurus sikit...mungkin masa tu banyak sangat cas negative dalam fikiran dia....Alhamdulillah selepas berbual-bual ada nampak perubahan..dari pucat muka dia ..dah nampak kemerah-merahan...mungkin ada dua cas positive dari Suhaimy dan aku...menyebabkan dia lega....bagus...dia sebenarnya dalam proses untuk menyelesaikan masalah..dan segalanya berjalan dengan baik...............cuma dia rasa dengan kedatangan Suhaimy dan aku...boleh melegakan perasaan.....

Happy news....dari PUNB....ini adalah untuk projek seterusnya untuk TUKUL....

Sampai rumah dalam pukul 7.00 malam...dinner ....CikPuan Farida ni hari dia buat Mee Hoon Soto...tapi kali ni lain sikit resepinya..katanya aku yg print resepi ni....aku pun lupa...siapa yang bagi resepi ni...sedap juga.


Lain sikit soto nih...ada pakai serbuk kari...tapi sedap juga ...nampak gaya ada tambahan koleksi resepi Cik Puan Farida....

1 comment:

theorangelily said...

adehhh..lame nye tak pekene soto. soto jual selalunye cair. hampeh je.

gi tak potluck????

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih