family

family

AHAD YANG SANTAI AND PS2....

Dari malam tadi Puan Farida dah remind aku nak ajak aku berbreakfast di Nasi Lemak Kampung Pandan........maka berbondong-bondong lah aku menuju ke sana tadi pagi...lepas breakfast sempat lah melayan bebudak ni main buai kat depan tu....kalau Farhana yang dia looking forward sgt kalau kesitu nak ke playground tu je lah...

Dari Kampung Pandan tu kita bergegas ke Sungei Wang Plaza...Hemmmh si bujang Farhan sibuk nak beli PS2...aku suruh beli PSP dia tak minat.....duit raya....dari tahun lepas sampai tahun ni di kumpul nak beli......dulu dah beli...biasalah benda ni after 2, 3 years meragam lah dia...so dalam dua thun ni nganga lah dia kat rumah takda game nak main...

Sebenarnya aku pun suka la juga melayan PS2 nih hehehehe...

Dalam pukul 12.30 aku on the way balik Cik Puan Farida teringin lah pulak nak makan beriani Johor...kedai Favourite kita kedai Kak June kat Melawati ni ....

Kira complete la briani dia ni dengan ayam, daging n kambing beserta dgn dalca...rasanya...antara briani sedap mengikut tahap selera aku lah....

Sampai rumah tak menyempat-nyempat terus lah dia setting sendiri game tu...takkan ler aku juga nak memasang kan...belajo ler buat sendiri...and jadi la mcm tugu depan game tu...


3 comments:

LINA! said...

kenape incik zaidi tak belikan PS3 instead? XD boleh main rockband satu family worr. 4 player tu! *lari sebelum kena pukul*

kaklia said...

i gak tak sampai2 lagi kat kedai nasik lemak kg pandan nih....nasik beriani tuh akak penah cuba...sedap gak....

Anonymous said...

lolina....hehehe budget tarak ler utk ps3 tu kekekeke

kak lia...hari2 kedai tu buka kak lia...

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih