family

family

BOSAN, BUSY, BOSAN, BUSY

Blog ni, dah lama tak berupdate.....sebenarnya banyak benda nak diupdate kan tapi agak kusut sikit dalam seminggu dua ni..disamping tubuh badan yang dah tak berapa kuat ni ...kurang sihat...hal-hal berbangkit di awal tahun.....dan macam-macam lagi lah......so blog ni aku isytiharkan cuti .....untuk tukang updatenya dapat kan kembali kuasa mengupdate blog ni....banyak menda nak di keluarkan ........takpa charge battery dulu baru......laju sikit nanti

2 comments:

lily lotus said...

jangan terlebih charge plak. meletup kang. hehe

kaklia said...

eh jgn lah bosan....bak kata manis perjuagan kita masih belum selesai...ahaksss....kehkehkeh....mmg betul lah zek, kekadang akak pun rasa mcm boring je tak tau apa nak tulis kat blog...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih